Ultimaker Servicecontracten

Wilt u bijkomde zekerheid bovenop onze standaard dienstverlening? Dan zijn onze servicecontracten de oplossing voor u. Dankzij onze servicecontracten kunnen wij u een zeer uitgebreide dienstverlening aanbieden, welke perfect aansluiten bij uw bedrijfsactiviteiten. Hierdoor heeft u ook een extra bescherming tegen ongeplande kosten.

De uitvoering van deze servicecontracten is in goede handen van onze partner Distrinova Service Center. Zij zijn gecertificeerd om nazorg te verlenen aan al onze merken.

Ultimaker
Maintenance Contract
€395,00
 
/jaar (ex. BTW)
of €32,91/maand (ex.BTW)

Als u het Maintenance Contract afsluit geniet u van een halfjaarlijks onderhoud van uw toestel. Dit alles garandeert u een langere levensduur van uw toestel en bent u zeker van de optimale werking van uw 3D printer.

Wat houdt het Ultimaker Maintenance Contract in?

Om een goede langdurige werking van uw toestel te garanderen voeren we een halfjaarlijks onderhoud uit op uw 3D printer. Eventuele herstellingen worden in onderling overleg uitgevoerd.

Met een maximale termijn van 5 werkdagen tussen de aankomst van het toestel bij het Service Center en het terugsturen naar u garanderen we een gelimiteerde onderhoudstermijn.

Het Distrinova Service Center is zowel telefonisch als per email bereikbaar tijdens de kantooruren. In beide gevallen helpen onze experts u verder om uw gemak te verzekeren.

Als u een service contract hebt, profiteert u van het voordeel van de prioritaire support. Hiermee wordt uw dossier binnen de 2u opgenomen door een expert van het Distrinova Service Center, in plaats van de gewoonlijke 4u.

Wij nemen contact met u via email op als uw toestel in aanmerking komt voor zijn halfjaarlijks onderhoud. In onderling overleg wordt dan een concrete datum voor dit onderhoud afgesproken.

Om uw toestel op de meest veilige manier te vervoeren sturen we u een lege verzendkoffer op, wanneer uw toestel aangemeld is voor een onderhoud. Daarnaast worden bij het Maintenance Contract ook alle verzendkosten gedekt.

Wenst u een Ultimaker Maintenance Contract af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Ultimaker 3D-printer

Contacteer ons
Ultimaker
Swap Contract
€395,00
 
/jaar (ex. BTW)
of €32,91/maand (ex.BTW)

Als u het Swap Contract afsluit bent u 100% zeker van een gegarandeerde voortgang van uw bedrijfsactiviteiten. We sturen u snel een vervangtoestel bij een defect en zorgen er zo voor dat u binnen de 2 werkdagen uw activiteiten kan verderzetten. Uw eigen toestel wordt intussen door het Distrinova Service Center hersteld.

Wat houdt het Ultimaker Swap Contract in?

Om de werking van uw bedrijf niet te storen bezorgen we u binnen de 2 werkdagen na het aanmelden van uw probleem een tijdelijk gelijkaardig vervangtoestel, indien de probleemanalyse door het Service Center geen snelle oplossing aanbiedt.

Het Distrinova Service Center is zowel telefonisch als per email bereikbaar tijdens de kantooruren. In beide gevallen helpen onze experts u verder om uw gemak te verzekeren.

Als u een service contract hebt, profiteert u van het voordeel van de prioritaire support. Hiermee wordt uw dossier binnen de 2u opgenomen door een expert van het Distrinova Service Center, in plaats van de gewoonlijke 4u.

Om uw toestel op de meest veilige manier te vervoeren sturen we het vervangtoestel in een stevige flight case. Hierin kan u uw toestel veilig terugsturen. Daarnaast worden bij het Swap Contract ook alle verzendkosten gedekt. Onze logistieke dienst voorziet u van de juiste verzendlabels.

Wenst u een Ultimaker Swap Contract af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Ultimaker 3D-printer

Contacteer ons
Ultimaker
Comfort Contract
€745,00
 
/jaar (ex. BTW)
of €62,08/maand (ex.BTW)

Als u het Comfort Contract afsluit geniet u van de voordelen die het Maintenance Contract en het Swap Contract u aanbieden. U geniet van een halfjaarlijks onderhoud, waarbij uw 3D printer gecontroleerd wordt. Zo garanderen we u een langere levensduur van uw toestel en bent u zeker van de optimale werking van uw 3D printer.

Moest er zich toch een probleem voordoen, dan garanderen we de voortgang van uw bedrijfsactiviteiten. We sturen u snel een vervangtoestel bij een defect, zodat u maximaal 2 werkdagen onderbreking van uw bedrijfsactiviteiten hebt. Uw eigen toestel wordt intussen door het Distrinova Service Center hersteld.

Wat houdt het Ultimaker Comfort Contract in?

Om de werking van uw bedrijf niet te storen bezorgen we u voor het onderhoud tijdelijk gelijkaardig vervangtoestel. Dit vervangtoestel overbrugt de termijn van de 5 werkdagen waarbinnen het Service Center uw toestel naziet en de noodzakelijke herstellingen uitvoert.

Om een goede langdurige werking van uw toestel te garanderen voeren we een halfjaarlijks onderhoud uit op uw 3D printer. Eventuele herstellingen worden in onderling overleg uitgevoerd.

Als u een service contract hebt, profiteert u van het voordeel van de prioritaire support. Hiermee wordt uw dossier binnen de 2u opgenomen door een expert van het Distrinova Service Center, in plaats van de gewoonlijke 4u.

Het Distrinova Service Center is zowel telefonisch als per email bereikbaar tijdens de kantooruren. In beide gevallen helpen onze experts u verder om uw gemak te verzekeren.

Met een maximale termijn van 5 werkdagen tussen de aankomst van het toestel bij het Service Center en het terugsturen naar u.

Wij nemen contact met u op als uw toestel in aanmerking komt voor zijn halfjaarlijks onderhoud. In onderling overleg wordt dan een concrete datum voor dit onderhoud afgesproken.

De herstelkosten tijdens de kantooruren bedragen € 65,00 (ex. BTW) ipv € 95,00 (ex. BTW) per uur.
De herstelkosten buiten de kantooruren bedragen € 95,00 (ex. BTW) ipv € 120,00 (ex. BTW) per uur.

Hiertoe behoren ook de kosten voor de onderdelen binnen garantie, onderdelen buiten garantie worden middels een offerte gecommuniceerd.

Om uw toestel op de meest veilige manier te vervoeren sturen we het vervangtoestel in een stevige flight case. Hierin kan u uw toestel veilig terugsturen. Daarnaast worden bij het Cpmfort Contract ook alle verzendkosten gedekt. Onze logistieke dienst voorziet u van de juiste verzendlabels.

Wenst u een Ultimaker Comfort Contract af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Ultimaker 3D-printer

Contacteer ons
Ultimaker
Premium Contract
Prijs op aanvraag

Het Premium Contract voor de Ultimaker 3D printers is een full-option service, met al het mogelijke gebruiksgemak inbegrepen. Dit contract combineert een jaarlijks onderhoud van uw 3D printer op locatie, een mogelijkheid tot SWAP en een verlengde garantie tot maximaal 3 jaar na aankoop van uw toestel. Bij ieder onderhoud of herstelling komt onze expert tot op uw locatie. Dit Premium Contract verzekert u van een gegarandeerde continuïteit van uw bedrijfsactiviteiten met het gebruiksgemak van on-site service.

Wat houdt het Ultimaker Premium Contract in?

Het Premium Contract biedt het gemak van een jaarlijks onderhoud op locatie. Samen met het Distrinova Service Center wordt een geschikte datum overeengekomen waarop uw toestel aan een grondig onderhoud onderworpen wordt.

Indien uw toestel aan een herstelling onderworpen dient te worden, komt onze expert tot bij u. Indien de herstelling niet snel afgerond kan worden voorzien we u in een vervangtoestel, en brengen we uw toestel na de herstelling terug op locatie.

In het Premium Contract zitten alle onkosten begrepen, zoals werkuren en onderdelen, van alle onderhoud en herstellingen die gebeuren onder garantie. Ook herstellingen die dienen te gebeuren door het uitgebreid gebruik van uw toestel vallen hieronder.

Alle overige herstellingen worden u gecommuniceerd door een bestek. Voor deze herstellingen geniet u van een gereduceerd tarief inzake de werkuren van het Distrinova Service Center. De gereduceerde herstelkosten bedragen € 65,00 (ex. BTW) ipv € 95,00 (ex. BTW) per uur tijdens de kantooruren. Buiten de kantooruren bedragen de gereduceerde herstelkosten € 95,00 (ex. BTW) ipv € 120,00 (ex. BTW) per uur.

Om de werking van uw bedrijf niet te storen bezorgen we u binnen de 2 werkdagen na het aanmelden van uw probleem een tijdelijk gelijkaardig vervangtoestel, indien de probleemanalyse door het Service Center geen snelle oplossing aanbiedt. Dit toestel wordt op uw locatie geinstalleerd door een expert van het Distrinova Service Center.

Het Distrinova Service Center is zowel telefonisch als per email bereikbaar tijdens de kantooruren. In beide gevallen helpen onze experts u verder om uw gemak te verzekeren.

Het Premium Contract is een contract voor meerdere jaren. Het contract wordt standaard afgesloten voor één jaar, met automatische verlenging tot 3 jaar na de aankoop van uw 3D-printer. Zo geniet u tot maximaal 3 jaar van een verlengde garantie.

Om een goede langdurige werking van uw toestel te garanderen voeren we een jaarlijks onderhoud uit op uw 3D printer. Eventuele herstellingen worden in onderling overleg uitgevoerd. Wij nemen contact met u op als uw toestel in aanmerking komt voor zijn jaarlijks onderhoud. In onderling overleg wordt dan een concrete datum voor dit onderhoud afgesproken.

Wenst u een Ultimaker Premium Contract af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Ultimaker 3D-printer

Contacteer ons
Ultimaker
Extended Warranty
€499,00
 
/jaar (ex. BTW)
of € 41,58/maand (ex.BTW)

Door het afsluiten van dit Extended Warranty contract verlengt u de standaard fabrieksgarantie met 1 extra jaar. Zo bent u een jaar langer beschermd tegen ongemakken en onverwachte kosten.

Wat houdt het Ultimaker Extended Warranty in?

Door dit extended warranty service contract bent u een extra jaar gedekt tegen onverwachte kosten, waardoor u als bedrijf 2 jaar gewaarborgde garantie kan claimen.

Het Distrinova Service Center is zowel telefonisch als per email bereikbaar tijdens de kantooruren. In beide gevallen helpen onze experts u verder om uw gemak te verzekeren.

Als u een service contract hebt, profiteert u van het voordeel van de prioritaire support. Hiermee wordt uw dossier binnen de 2u opgenomen door een expert van het Distrinova Service Center, in plaats van de gewoonlijke 4u.

Wenst u een Ultimaker Extended Warranty af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Ultimaker 3D-printer

Contacteer ons
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x