Raise3D Servicecontracten

Wilt u bijkomde zekerheid bovenop onze standaard dienstverlening? Dan zijn onze servicecontracten de oplossing voor u. Dankzij onze servicecontracten kunnen wij u een zeer uitgebreide dienstverlening aanbieden, welke perfect aansluiten bij uw bedrijfsactiviteiten. Hierdoor heeft u ook een extra bescherming tegen ongeplande kosten.

De uitvoering van deze servicecontracten is in goede handen van onze partner Distrinova Service Center. Zij zijn gecertificeerd om nazorg te verlenen aan al onze merken.

Raise3D
Premium Contract
Prijs op aanvraag

Het Premium Contract voor de Raise3D 3D printers is een full-option service, met al het mogelijke gebruiksgemak inbegrepen. Dit contract combineert een jaarlijks onderhoud van uw 3D printer op locatie, een mogelijkheid tot SWAP en een verlengde garantie tot maximaal 3 jaar na aankoop van uw toestel. Bij ieder onderhoud of herstelling komt onze expert tot op uw locatie. Dit Premium Contract verzekert u van een gegarandeerde continuïteit van uw bedrijfsactiviteiten met het gebruiksgemak van on-site service.

Wat houdt het Raise3D Premium Contract in?

Het Premium Contract biedt het gemak van een jaarlijks onderhoud op locatie. Samen met het Distrinova Service Center wordt een geschikte datum overeengekomen waarop uw toestel aan een grondig onderhoud onderworpen wordt.

Indien uw toestel aan een herstelling onderworpen dient te worden, komt onze expert tot bij u. Indien de herstelling niet snel afgerond kan worden voorzien we u in een vervangtoestel, en brengen we uw toestel na de herstelling terug op locatie.

In het Premium Contract zitten alle onkosten begrepen, zoals werkuren en onderdelen, van alle onderhoud en herstellingen die gebeuren onder garantie. Ook herstellingen die dienen te gebeuren door het uitgebreid gebruik van uw toestel vallen hieronder.

Alle overige herstellingen worden u gecommuniceerd door een bestek. Voor deze herstellingen geniet u van een gereduceerd tarief inzake de werkuren van het Distrinova Service Center. De gereduceerde herstelkosten bedragen € 65,00 (ex. BTW) ipv € 95,00 (ex. BTW) per uur tijdens de kantooruren. Buiten de kantooruren bedragen de gereduceerde herstelkosten € 95,00 (ex. BTW) ipv € 120,00 (ex. BTW) per uur.

Om de werking van uw bedrijf niet te storen bezorgen we u binnen de 2 werkdagen na het aanmelden van uw probleem een tijdelijk gelijkaardig vervangtoestel, indien de probleemanalyse door het Service Center geen snelle oplossing aanbiedt. Dit toestel wordt op uw locatie geinstalleerd door een expert van het Distrinova Service Center.

Het Distrinova Service Center is zowel telefonisch als per email bereikbaar tijdens de kantooruren. In beide gevallen helpen onze experts u verder om uw gemak te verzekeren.

Het Premium Contract is een contract voor meerdere jaren. Het contract wordt standaard afgesloten voor één jaar, met automatische verlenging tot 3 jaar na de aankoop van uw 3D-printer. Zo geniet u tot maximaal 3 jaar van een verlengde garantie.

Om een goede langdurige werking van uw toestel te garanderen voeren we een jaarlijks onderhoud uit op uw 3D printer. Eventuele herstellingen worden in onderling overleg uitgevoerd. Wij nemen contact met u op als uw toestel in aanmerking komt voor zijn jaarlijks onderhoud. In onderling overleg wordt dan een concrete datum voor dit onderhoud afgesproken.

Wenst u een Raise3D Premium Contract af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Raise3D 3D-printer

Contacteer ons
Raise3D
Extended Warranty
€499,00
 
/jaar (ex. BTW)
of €41,58/maand (ex.BTW)

Door het afsluiten van dit Extended Warranty contract verlengt u de standaard fabrieksgarantie met 1 extra jaar. Zo bent u een jaar langer beschermd tegen ongemakken en onverwachte kosten.

Wat houdt de Raise3D Extended Warranty in?

Door dit extended warranty service contract bent u een extra jaar gedekt tegen onverwachte kosten, waardoor u als bedrijf 2 jaar gewaarborgde garantie kan claimen.

Het Distrinova Service Center is zowel telefonisch als per email bereikbaar tijdens de kantooruren. In beide gevallen helpen onze experts u verder om uw gemak te verzekeren.

Als u een service contract hebt, profiteert u van het voordeel van de prioritaire support. Hiermee wordt uw dossier binnen de 2u opgenomen door een expert van het Distrinova Service Center, in plaats van de gewoonlijke 4u.

Wenst u een Raise3D Extended Warranty af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Raise3D 3D-printer

Contacteer ons
Ultimaker
Comfort Service Plan
€62,08
 
/maand (ex. BTW)
of €745,00/jaar (ex.BTW)

Het "Comfort Service Plan" ontlast u van de mogelijke verrassingen die een veelvuldig gebruik van uw 3D printer met zich kunnen meebrengen. Dit service plan, op basis van preventief onderhoud, een goede begeleiding en concrete opvolging van uw toestel garandeert u continïteit en zorgt ervoor dat zowel u als uw werknemers kunnen vertrouwen op de non-stop werking van uw Ultimaker 3D-printer. Dit doen we door een vervangtoestel op te sturen wanneer uw printer op onderhoud komt, of hersteld dient te worden. Het gelijkaardige vervangtoestel wordt toegezonden tesamen met de verzendkoffer.

Wat houdt het Ultimaker Comfort Service Plan in?

De herstelkosten tijdens de kantooruren bedragen € 65,00 (ex. BTW) ipv € 95,00 (ex. BTW). De herstelkosten buiten de kantooruren bedragen € 95,00 (ex. BTW) ipv € 120,00 (ex. BTW).

Hiertoe behoren ook de kosten voor de onderdelen binnen garantie, onderdelen buiten garantie worden middels een offerte gecommuniceerd.

Om uw toestel op de meest veilige manier te vervoeren sturen we het vervangtoestel in een stevige flight case. Hierin kan u uw toestel veilig terugsturen, wanneer uw toestel aangemeld is voor een onderhoud, of wanneer het toestel wordt aangemeld voor reparaties.. Daarnaast worden bij het Basic Service Plan ook alle verzendkosten gedekt.

Met een maximale termijn van 5 werkdagen tussen de aankomst van het toestel bij het Service Center en het terugsturen naar u.

Wij nemen contact met u op als uw toestel in aanmerking komt voor zijn halfjaarlijks onderhoud. In onderling overleg wordt dan een concrete datum voor dit onderhoud afgesproken.

Om de werking van uw bedrijf niet te storen bezorgen we u voor het onderhoud tijdelijk gelijkaardig vervangtoestel. Dit vervangtoestel overbrugt de termijn van de 5 werkdagen waarbinnen het Service Center uw toestel naziet en de noodzakelijke herstellingen uitvoert.

Wenst u een Ultimaker Swap Service Plan af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Ultimaker 3D-printer

Contacteer ons
Raise3D
Extended Warranty
€41,58
 
/maand (ex. BTW)
of € 499,00/jaar (ex.BTW)

Wilt u een extra bescherming tegen ongemakken en onverwachte kosten? Dan is de Extended Warranty voor uw nieuwe Raise3D printer de oplossing.

Wat houdt het Raise3D Extended Warranty in?

Met de aankoop van de Extended Warranty bent u als bedrijf een extra jaar gedekt tegen onverwachte kosten. Wij waarborgen uw gebruiksgemak een extra jaar, en bieden u hiermee een snelle oplossing zonder dat u aan comfort inboet.

Wenst u een Raise3D Extended Warranty af te sluiten?

Dit kan tot 30 dagen na aankoop van uw Raise3D toestel

Contacteer ons
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x